mythoughtsinlife

Late mysfika...

Publicerad 2010-09-27 08:02:19 i creative

Igår efter att vi lagt barnen invigde Thomas och jag alla ljuslycktor, stora som små, i uterummet. Satt där med te respektive kaffe och pratade och myste under var sin filt i 1 1/2 timme, trevligt alternativ(med frisk luft) till att sitta inne framför brasan i soffan! Som absolut har sin charm de också =P

Här kommer lite dåliga bilder, va svårt att få de bra med blixt så jag tog med lampan tänd istället, så de va ju mycket mysigare sen =)



och en till med lampan tänd...



Ha en bra dag!

********************

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela