mythoughtsinlife

Jobbat...

Publicerad 2010-09-28 21:35:06 i everyday

Första dagen tillbaka på jobbet efter nästan två veckors soffliggande. Skönt att vara tillbaka igen, kul att jobba, men har dragit på mig en j-vla förkylning istället för allt annat skit jag haft när jag varit sjuk. Har inte varit snorig överhuvudtaget när jag varit sjukskriven men nu när penicillinet är slut och den saken är ur världen så dök den på mig =(
Så jag har väl inte varit i toppform på jobbet direkt men de känns som sagt bra att vara tillbaka =)

Fick sluta tidigare idag eftersom de varit föräldramöte på Edvins dagis, inte riktigt min grej de där med att sitta runt ett bord med ett tiotal andra föräldrar och tala om vem man är osv men de gick bra, verkade som att de va fler som inte har de som favorit syssla...

Satt på trappen hos T en stund efter mötet och snackade goja, tack för att du finns vännen*kramar*

Nu ska jag kolla klart på 'vem vet mest?' och sen fortsätta min biljakt =)


Gårdagens middag såg ut så här...



Egenfiskad Öring, lite coolt =P



Fyllning i form av egenplockade Trattkantareller =)





Fina fisken...



Serverades såklart med ugnstekt potatis och ett iskallt glas mjölk!

***********

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela