mythoughtsinlife

J-vla idioter...

Publicerad 2010-09-24 18:46:03 i everyday

Fy f-n för tvättäkta inbrottstjuvar a la mörkt hår och svarta kläder, vi går in genom fönstret på baksidan när ägaren är ute med alla hundarna, sen drar vi ut genom fönstret när personen i fråga kommer hem igen, sen springer vi genom buskagen och är borta...!!!!!!!!!

Är så j-vla arg att jag kokar!!! FY F-N!

Fräcka j-vla människor med utländskt påbrå! Är det politiskt korrekt att säga så?!

J-vligt passande med tanke på den pågående diskusionen om SD! Helt f*cking j-vla unbelievable!

Och innan ni tänker nåt annat, var det någon som såg Efterlyst häromdagen??

Så om ni inte såg de så tycker jag ni ska kolla på de innan ni skriver en kommentar här, annars är de bättre att hålla käft!

Och till er andra ber jag om ursäkt, jag är lite upprörd över hur fräcka människor i vårt land kan vara!

Passar på att slå ett slag för Grannsamverkan!! De är bra grejer!!!

Älskar vår granne, som för den delen är av utländsk härkomst, och sen är de ju aldrig fel att han är polis heller om de nu skulle hända nåt =)

Heja alla som spanar!!!!! Hoppas dom hittar dom j-vlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela