mythoughtsinlife

Hostskit...

Publicerad 2010-09-19 21:35:43 i everyday

Hästskit vet ni väl vad det är, men hostskit...?!
Hostskit är de jag har, hostar så fort jag pratar, råkar andas med öppen mun och när de kliar i halsen, vilket de gör HELA tiden! Jag vet, envist j-vla gnäll om min 'förkylnig'... Men eftersom jag inte orkar/kan jobba eller göra något annat så har jag inget vettigt att skriva om.

Imorgon kommer Edvin, Nina och Morgan hem så då får jag förhoppningsvis nå roligare att skriva om och kanske blir jag frisk på köpet, lite kärlek från världens underbaraste son borde ju vara den bästa medicinen =D
*längtar*

Allt tjat om val och politik tänker jah inte gå in så mycket på faktiskt, räcker att alla andra skriver om de och att det är de enda det pratas om just nu...
Vill bara säga att jag har röstat(igår) och därmed gjort mitt, nu är det upp till politikerna och jag hoppas de gör ett bättre jobb från o med ikväll än vad de gjort hittils. Kanske kan de även hålla vad de lovar, det är ju faktiskt så de vunnit våra röster.

Sov gott alla!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela