mythoughtsinlife

Gomorrn...

Publicerad 2010-09-27 07:53:47 i everyday

En ny dag idag då =) Måndag och Edvin ska vara hos pappa den här veckan, ska snart sätta oss i bilen och åka till dagis. Efter de ska jag till vårdcentralen och lämna TSH prov igen, ett ständigt återkommande inslag i min vardag... Hoppas värdena inte är ok :S Jag vill komma till en läkare som bara jobbar med sköldkörteln och inte är allmänläkare på vc. Absolut inget emot dom men jag blir inte tillräckligt hjälpt av medicinen jag har för att känna mig frisk, vilket man ska göra när man medicinerar rätt. Och en endokrinolog är den ena som kan hitta lösningen tror jag efter att i 12 år tjatat på vårdcentraler lite överallt i vårt avlånga land om att jag inte mår bra, inte så bra som jag skulle kunna. Hoppas på de bästa!

Efter de ska jag köpa lite smör, mjölk och säkert är det något mer som tagit slut i kylskåpet eller är på upphällningen. Måste även ha mer garn till min mössa, snart slut men mössan är ju inte klar =P Och rundstickor som jag tjatar om...

*****

Edvin leker innan dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela