mythoughtsinlife

Godmorgon...

Publicerad 2010-09-29 10:02:43 i everyday

Är ju faktiskt en bättre morgon idag än vad kvällen var igår, jag va totalt däckad efter jobbet igår... =(

Vid 22 tog jag två Panodil och en stor vitamintablett och somnade i princip på en gång. Thomas kom hem vid 23 tror jag, sa godnatt till honom och sen har jag sovit som en stock hela natten, såå skönt!
Tror verkligen de behövdes för de känns lite bättre idag =)

Så nu vet jag vad som ska göras när jag är ledig torsdag och fredag, SOVA! Så man blir helt frisk. Och sticka klart mössan såklart =P

Nu måste jag åka till jobbet.

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela