mythoughtsinlife

Fynd...

Publicerad 2010-09-03 16:10:19 i everyday

Jaha, inte lika snurrig i kolan idag ialla fall... Men kranen, det sk trynet, mitt i ansiktet har öppnat sig och leker vattenfall... Kanske e lika bra att de bryter ut någongång iofs.

Nu har jag fixat lite mer med mitt hemliga projekt, de är såå roligt! =D (pyssel pyssel pyssel)

Imorse, kl 10, va jag på vårdcentralen och lämnade prover, men inte på nåt vettigt, inget som har med den här nförkylningen att göra iaf... =(

Har fixat lite här hemma idag, är ju älsklingens födelsedag imorgon =) Tur han inte förväntar sig så mycket av sin sjuka flickvän =P

Gjorde iaf ett fynd idag på väg från apoteket, var ju bara tvungen att kika in i den där underbara affären som såg så fin ut! Och fina saker hade dom, så jag gick ut nästan 500 riksdaler fattigare... =( Men de va de värt, har letat så länge efter de jag äntligen hittade! =) Bild får komma senare annars förstörs en del av de roliga för Thomas.

Nu ska jag vila ögonen en stund...

Förkylningspuss till alla friska =P

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-03 20:59:27

Hej gumman!



Vad är det för prover?

Låter inge vidare :(



Hoppas att du blir frisk snart iaf..

Tack för senast!

Saknar dig redan vettu.. alltid!



Kramar!! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela