mythoughtsinlife

Frulle rulle...

Publicerad 2010-09-23 09:32:42 i everyday

Idag blir de inte full rulle, men just nu sitter jag och äter frulle =P

Har varit och lämnat Edvin på dagis och handlat lite. Ost mackor och en latte är mums!

Snart ska jag sy lite och pyssla och fixa, med andra ord ta de lugnt och mysa inne och spara på hostan...( =försöka bli av med hostan alltså )

Ont i ryggen som attan, tror jag hostat sönder nån muskel eller nåt =(

Sen går man ju i väntans tider =) Åt världens bästa Angelica då, inte jag personligen. Hon ska ha bebis vilken dag som helst nu!!! *så spännande*

Jaha, så va man trebarnsmorsa i eftermiddag då =P De e också ganska spännande... Nina och Morgan va iaf exalterade imorse över vem som skulle sitta vart i min bil när jag hämtat dom =D Mkt positivt!

********************
***********
***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela