mythoughtsinlife

Föräldraskap...

Publicerad 2010-09-10 15:48:55 i everyday


När man skaffar barn har man ett ansvar

Inte minst till sig själv

Ett ansvar att må bra

För om föräldern/föräldrarna mår bra så gör även barnet/barnen de

Detta innebär att man har ett ansvar att göra de som krävs för att må bra

Oavsett hur de känns i nuet göra de som är nödvändigt för framtiden

Uppoffringar är en del av föräldraskapet

En mognad som i de allra flesta fall kommer med storken

En insikt om att jag inte är viktigast

Att jag inte kan göra som jag vill när jag vill hur jag vill

En insikt om vad som är viktigt i livet

Edvin är utan tvekan det viktigaste i mitt liv

Tack min son för allt du lärt mig

 Allt du fått/får mig att inse, förstå och vilja

Varje dag av vårt liv tillsammans

***

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-10 22:18:49

Så sant som det var sagt!!

Puss på dej/er! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela