mythoughtsinlife

Födelsedagsmiddag....

Publicerad 2010-09-06 11:30:12 i everyday

Eftersom jag jobbade hela dagen så vägrade Thomas låta mig göra middag åt honom på HANS födelsedag... Så när jag kom hem från jobbet i lördags var det så här fint dukat och maten va klar!



Mysigt =)



Gott med kött och kroketter...



Mums mums mums!!!



Paket fick han också...



Litet men naggande gott =P



Efter middan åkte vi till Thomas föräldrar på en fika, kaffe o glass =) Trevligt som alltid!


****


Som sagt jobbat i helgen, sa ju att jag skulle klara mig på Panodil... Gjorde jag inte, inte på lördan iaf, tog två tabletter och frös o svettades hela dan iaf =(
Söndan var de bättre, dels blev jag på bättre humör av att träffa folk (efter att ha vart sjuk en vecka), dels kändes det som att dom största kroppsplågorna i form av ont i kroppen hade gett sig =)
Nu återstår en envis förkylning med vissa inslag av frossa men de är bättre =D

Sitter på lunchen på jobbet nu, tog med mig datorn för en gångs skull, lite roligare att ha bilder och sånt tillgängligt =)

****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela