mythoughtsinlife

Feber-aj i kroppen...

Publicerad 2010-09-02 14:48:11 i everyday

Nu e de riktigt synd om tant Eva... :S

Jag mår som en urvriden disktrasa, ska försöka få med mig Thomas till apoteket senare i eftermiddag. Måste ladda med Alvedon inför helgens jobb.

Min underbara datanörd till pojkvän har iaf fixat så Word, Excel etc fungerar på min dator igen, tack! =) Han sitter förresten här i soffan o jobbar hemifrån idag(vissa har de bra) och äter godis... =P Synd åh säga att jag är sugen på godis, not!

Snor snor, snörvel snörvel, slem slem, dunk dunk, domning domning, mossig mossig, tjockt tjockt...

Hoppas ni mår bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela