mythoughtsinlife

Domen...

Publicerad 2010-09-20 11:40:42 i everyday

Domen lyder som följer...

Akut Bronkit eller på enklare språk Luftrörskatarr =(

Skönt att veta vad det är iaf =) men inte så kul att behöva vara hemma resten av veckan, men har börjat äta penicillin nu så om några dagar blir man väl människa igen *längtar*

Ska ta fram lite pyssel nu tror jag, eller sova en stund, vi får se.

I eftermiddag ska jag hämta Edvin på dagis, saknar min mysskruttunge...

Skulle behöva tvätta också, men de får nog vänta tills en piggare dag.

Känns som att det blir pyssel nu =D

*kramen*

~^~^~^~^~^~^~^~

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela