mythoughtsinlife

Anybody... Somebody...

Publicerad 2010-09-17 20:23:10 i everyday


Varför vet man aldrig åt vilket håll man ska gå? Hur det ska gå? Om man gör rätt val? Hur rättar man till ett fel val? Om man går åt fel håll och det tar stopp, vad gör man då?
Att leva är inte lätt. Att leva är inte rätt. Att leva rätt är inte lätt.
Hur gör alla dessa människor för att vara tillfreds med sina val? Jag har gjort så många som jag hade kunnat göra annorlunda att jag inte vet vart jag skulle börja för att ställa allt till rätta.
Känner mig totalt värdelös som människa, kan inte jobba för jag är sjuk, drar inte in några pengar för att kunna ta hand om Edvin, jag har en infektion men ingen vet var så den går inte att behandla.
Om någon undrar vart jag är så är svaret enkelt 'jag är i ekorrhjulet och kommer inte ut'


Could really use a friend right now... Hello where are you...

Kommentarer

Postat av: z

Publicerad 2010-09-17 22:23:34

Men hallå...vad händer med dig??? Skickat sms.. men har ej fått svar.. :S Hur länge har du var sjuk?? Krya på dig KRAM!!

Postat av: Jella

Publicerad 2010-09-18 00:50:17

Jag finns här vännen, lite långt bort men finns alltid på telefon.. Krya på dig!! Älskar dig! Puss

Postat av: Någon

Publicerad 2010-09-19 20:34:56

Upp med hakan.

Du har en fin son och förhoppningsvis en bra kille. Sluta gnäll o va glad att du vaknar varje morgon och har ett jobb att gå till.

Lev livet nu... Det går inte i repris.

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-19 21:09:16

Tack, jag försöker leva livet nu och tro mig jag är glad att vakna på morgonen och en liten kille ropar på mamma och kommer uppkrypandes i sängen och ska gosa =) Det är underbart, den sanna kärleken!

Finns de inga jobb i Karlstad?? =P

Postat av: Någon igen :)

Publicerad 2010-09-20 10:08:02

Det finns det säkert.

Du får kolla runt.

Då kommer du ju närmare din familj och det tror jag du skulle må bra/bättre av :)

Ha en bra dag....

Postat av: theres

Publicerad 2010-09-20 23:06:54

jamen hallå du vet ju var min brevlåda bor!kram

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-21 07:53:12

Theres S? Fick upp Karlstad när jag snokade runt på din IP adress =P men de stämmer väl inte då eller har ni flyttat?

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela