mythoughtsinlife

VAB igen...

Publicerad 2010-10-08 11:49:12 i everyday

Stackars mammas skrutt är snorig, hostar o har feber till o från... Just nu sitter han i soffan och kollar på 'Bilar' enda gången han sitter stilla =P

Va nere i tvättstugan förut, Edvin va också med, och då fick jag gratis underhållning i form av sång, dans o musik! Allt på en gång från mammas musikant =D 'stolt'

Han tog ett varv, kom tillbaka, sa 'E till' och sen gjorde han samma sak igen =p fast 275 ggr, hi hi sötnosen!

Edvins mössa blir tvåfärgad, svor lite igår innan jag fick fason på rundstickorna men nu går de bättre =) Såå roligt!

Ikväll blir de FREDAGSMYS!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela