mythoughtsinlife

Tröttmössa...

Publicerad 2010-10-30 17:46:09 i everyday

Klockan ringde vid 07 imorse, trodde inte de va sant, jag hade ju precis somnat... :S OKej, jag hinner snoosa ett par gånger. Klockan ringer igen efter 7 min och jag förstår inte vad det är som låter, eller vad jag ska göra med saken som låter. Inte riktigt vaken tror jag... Så då kände jag att de enda vettiga om jag ska komma iväg till jobbet är att gå upp. Sagt och gjort!

Det är konstigt men allting tar så lång tid och blir så invecklat när man är trött, spring fram och tillbaka sjuttiotvå gånger, glömmer saker, fram och tillbaka... Var så trött att de kändes som jag va sjuk, mådde riktigt illa (gör jag fortfarande förresten)... =(

Fick iaf på mig kläder och lyckades göra mackor till både frukost och lunch =) Väl ute va de lite ruggigt så jag vaknade till något iaf, dock höll jag på att somna halvvägs till jobbet.

Jag har med andra ord överlevt dagen , kunderna har varit relativt trevliga och snälla mot mig. Och även mina förstående kollegor =)
Så nu är jag hemma igen, sitter i soffan och bloggar lite, kollar mailen och facebook =P Thomas är på hockey, men skulle komma hem till 19 ca och då ska vi äta fläskfilé med klyftpotatis =D

Nä nu måste jag ner och hänga upp tvätten innan jag somnar, men efter det är de fritt fram för John Blund =)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela