mythoughtsinlife

Stickad mössa...

Publicerad 2010-10-08 21:42:05 i creative

Edvins mössa har verkligen börjat ta form, kan dock inte färdigställa den utan strumpstickor, men ska nog fixa de imorgon så han får sin mössa och jag kan börja på nästa =P



Jag är väldigt stolt, tycker den e superfin =D Provade den på Edvin förut och de verkar som att jag har lärt mig nåt sen sist (som tur är) =P

~*~*~*~*~*~


SKITSIDA! Detta inlägg gjordes igårkväll! Och ser ut som att de gått 'igenom' om man kollar på översikt osv men det har det uppenbarligen inte! GRRRR!

Nån som vet varför??

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-10-09 09:01:41

Men åh vad du är DUKTIG gumman!!

Blir ju superfint <3

Postat av: Jella

Publicerad 2010-10-09 11:46:17

Mössan är jättefin!! Det har du gjort bra;)



Ibland om inlägget inte syns kan man klicka på uppdatering, den där runda pilen bredvid framåt- och bakåtpilarna.. Hängde du med ;)Om det va så du menade?

Postat av: Eva

Publicerad 2010-10-09 20:35:39

Lisa: Tack gumman!! De är såå kul =D Hoppas ni mår bra, saknar!!!!!

Jella: Kanske ska sticka en till den senaste medlemmen i min "vänskara" =P Måste åka snart, men blir nog inte innan lön =( Men sen kan inget stoppa mig =)

Postat av: Jella

Publicerad 2010-10-09 23:58:31

Hihi det får du gärna göra om du vill=)

Ja det är bara att ni hör av er så får ni komma!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela