mythoughtsinlife

Sticka mera...

Publicerad 2010-10-15 09:41:43 i creative

Började på en tröja till Edvin häromdagen =)



Hittade ett garn som jag köpte när han låg i magen och då var tanken att de skulle blir en filt... Man kan säga att de blev bara en tiondel av en filt så jag repade upp de och började på den här tröjan istället.
Eftersom jag aldrig stickat en tröja förut känns det som en bra idé att göra ett försök med nåt jag hade liggandes, om de nu inte blir så bra...

Vad de gäller Edvins mössa så köpte jag strumpstickor igår och gjorde klart de sista, nu ska jag bara ta en stoppnål och fästa lite garnändar så är saken biff sen =P

Kommer bild i nästa veckan när Edvin kan vara modell =D

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela