mythoughtsinlife

Söndag kväll...

Publicerad 2010-10-31 21:25:12 i everyday

Idag efter jobbet åkte jag förbi affären på väg hem, mjölk är ett måste i kylskåpet, likaså ost =P och schampo är trevligt att ha också... =D

Conny ska åka på jobb i natt till västra Sverige så jag fick hem min goding (den lilla...) redan ikväll! Härligt, efter middan badade han, först skvätte han en massa sen skulle mamma skvätta, hi hi, de va kul =)

Sen va Edvin inte så trött som jag hade hoppats på så han fick...



Köra bil (på datorn) med Thomas =)

Två mycket glada fina killar! Edvin skrattade/skrek av förtjusning när dom krockade in i räckena på banan =D

Efter detta gjorde vi välling och sen somnade han gott.

Nu är det lite godis och Beck som gäller.

***Nighty***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela