mythoughtsinlife

Sjuk...

Publicerad 2010-10-01 10:27:50 i everyday

Jag förstår verkligen inte varför det är så här... Jag har varit sjuk i två månader nu och den ena skiten avlöser den andra, bah!

Åt ju penicillin för luftrörskatarren, jippi, när den va slut(kuren) blev jag genomförkyld... Och vem har börjat hosta igen, på precis samma sätt som jag gjorde sist innan penicillinet... Blir galen snart!

Jag äter, dricker och sover ordentligt! F*n jag har inte mått så här bra psykiskt på jag vet inte hur länge, jag är lycklig med Thomas och allt bara flyter på =) Bortsett från min j*vla fysiska hälsa!!

***

Igår kväll va Thomas och jag på Mandarin City inne i stan, mums! Tur att vi tog buffén =P vi åt tre tallrikar var, en med Mongolisk mat, en med Kina och sen avslutade vi med en Mongolisk till! Underbart gott!!

Sen gick vi till Sergelbion och kollade på 'I rymden finns inga känslor' =D Helt klart året roligaste film! Love it! Måste ses!

Tog pendeln hem igen och somnade som två små grisar... Tack min älskling för en riktigt mysig kväll ;)

***

Idag ska jag åka och köpa dessa rundstickor jag tjatar om hela tiden =) Sen blir de sticka av, och tvätta bör jag också göra, tvättmaskinen sköter ju sig själv iaf =P

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela