mythoughtsinlife

Natten...

Publicerad 2010-10-15 09:48:48 i everyday

Va inte alls så trevligt att sova ensam... Kunde inte komma till ro igår kväll, legat och vänt och vridit på mig hela natten. Kännts så ensamt, inte alls mysigt =(

Men ikväll ska de mysas =) Först med Nina o Morgan o Thomas och lite tacos, sen bara jag och Thomas framför en rulle i soffan...

Planerna för dagen är att träna innan jag åker från lägenheten igen, lite Orbitrekk för ryggens skull =) Sen förbi banken och fixa med lite papper inför ett möjligt bilköp dagen till ära *håll tummarna*

Nu ska jag sticka lite, hörs sen! =)

***

Kommentarer

Postat av: Lucke

Publicerad 2010-10-15 10:39:24

Hejsan, vad göres? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela