mythoughtsinlife

Lördag...

Publicerad 2010-10-16 21:27:38 i everyday

Vid 08:25 imorse åkte Uffe och jag till jobbet =) Vi kommer bra överens, det var liksom kärlek vid första ögonblicket =P

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Thomas, så drog vi till en Kina restaurang i krokarna och åt Fyra små rätter. Har ätit både bättre o sämre kinamat konstaterade vi båda... Men mätta blev vi =D

Sen åkte vi förbi COOP på hemvägen och vad hittade jag där då...



Cocosbollar =P

Tre av dom har redan hittat ner i min mage =D

Nu ska jag spela Wii med Thomas, slog honom i Bowling för en stund sen!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela