mythoughtsinlife

Limited Edition...

Publicerad 2010-10-02 22:04:01 i everyday

Efter jobbet idag handlade jag lite på hemvägen, sen lagade jag o Thomas mat tillsammans =)
Det blev helstekt fläskfilé, pompa, färsk paprika, stekt (egenplockad)svamp, bearnaisesås och sist men inte minst...

'Rödvinsås a la Thomas limited edition'

Ganska imponerad över hur god den blev med tanke på att väldigt få av ingredienserna va dom rätta som stod i receptet... Duktig älskling!

Kollade på filmen Peacock, en mycket konstig film, helt ok men inget 'Måste ses'...

Sova snart, godnatt alla fina!

****

Innan jag säger sov gott vill jag säga...

GRATTIS och VÄLKOMMEN till världen VINCE!!!

Din mamma har väntat länge på den här dagen skall du veta, och jag är helt säker på att att du var värd för henne att vänta på.

Jag är så glad för din skull vännen! Puss o kram till er alla 3!

*******

Sov gott...


************

Kommentarer

Postat av: Thomas

Publicerad 2010-10-06 22:10:18

En kock har sina knep; Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela