mythoughtsinlife

Höstdep...

Publicerad 2010-10-28 16:40:55 i everyday

Dagen började väl inte helt fel men somnade om och vaknade vid 9:30... Skulle jag nog inte ha gjort, somnat igen alltså. De blir så konstigt... Men efter lite tårar och prat, och en mkt trevlig lattestund hos bästaste Therese så känns de bättre =)


Edvins dagis har Halloween maskerad idag, Connys vecka, men ett mms kom det, tack! =D


Sötaste maskeraddräkten en mamma o pappa kokat ihop =P



SUPER EDVIN!
Med lasernapp... =P Och bilar på kallingarna... =D

Lite trött tror jag, fotot togs imorse när Conny lämnade han vid 7, skruttis.





Förra helgen när vi va på simskola med Nina och Morgan hittade Edvin...



ett skåp att busa i =) SÖTIS!





Äntligen hittat ett par coola mockasiner (i rätt storlek) som jag tror Edvin kommer gilla skarpt...



'Traktor'



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela