mythoughtsinlife

Bara tisdag...

Publicerad 2010-10-05 13:02:47 i everyday

En väldigt mysig Edvin vaknade vid 6 imorse och ville mysa med mamma. Helt underbart, gosmyskillen nr 1!

Lämnade honom på dagis och åkte till lghten och diskade, hämtade lite grejer till vagnen(nu ska den säljas) och några tjocktröjor, riktigt kallt ute nu juh. Brr!

Sen tog jag en tur till Nynäs och besökte en av dom mysigaste butikerna jag varit inne i =) Massor av garner i en massa färger och olika material samt en massa fina barnkläder, trevliga va dom också!

Så nu har jag äntligen införskaffat mina rundstickor samt hittat en ny vän i form av den lilla söta butiken =)

Invigning påbörjas nu, höres vänner!!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela