mythoughtsinlife

Askungen...

Publicerad 2010-10-19 12:50:39 i everyday

Jag och Edvin sov länge idag, vaknade till strax innan 7 när Thomas, Nina och Morgan åkte sen somnade vi om och vaknade strax efter 9, skönt! Edvin är lite snorig, hoppas de inte blir värre...

Till frukost lagade vi Amerikanska pannkakor och Edvin som oftast inte vill eller vågar smaka på ny mat åt och tyckte de va jättegott =)
De blev lite matigare idag, hade bara knappt 2 dl vetemjöl så jag tog rågsikt och fyllde ut med, gott!

Efter frukost satte vi igång en tvättmaskin och Edvin är såå duktig på att hjälpa mamma lägga in tvätt i maskinen!

Sen dammsög jag hela huset, nedervåning, övervåning och källare, samt torktumlaren. Smidigt sätt att få bort ludd som inte fastnar i filtret =)

Sen busade vi massor och både Edvin och mamma skrattade högt, så mysigt och härligt! Känns mycket bra i mammas själ!

Så nu sitter vi faktiskt och slappar framför tv o dator, Edvin kollar på Bilar och jag bloggar såklart =P

Inte att  glömma, dricker dagens andra kopp kaffe!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela