mythoughtsinlife

VC besök...

Publicerad 2010-11-05 11:52:04 i everyday

Vaknade inatt vid 03 av att Edvin ropade, stackarn låg ovanpå täcket istället för under och frös och var utan napp =( Så jag stoppade om honom och gick på toa... Sen va jag vaken liksom, den tabletten jag tog igår gjorde mig däckad förut men 'icke sa nicke' jag hade ont igen och kunde inte somna om på en bra stund, usch och fy för värk och nervsmärta, det är den värsta sorten.

Så efter frukost ringde jag till min vårdcentral men när dom väl ringde upp så hade dom inga tider kvar idag =( Så jag åkte till en annan vårdcentral dit en god vän brukar gå och även Thomas(fast han aldrig går till doktorn) och dom har öppen mottagning mellan 8 och 9.30 perfekt! Efter att ha vankat av och an i deras korridorer kom jag tillslut in till en mkt trevlig doktor som heter Anna. Hon gjorde den underbara mkt smärtsamma undersökning som även gjordes igår och konstaterade att jag behöver en magnetröntgen (och ifrågasatte varför ingen annan skickat remiss till de...men men...) och högre dos av de piller jag tog inatt.

Vilket innebär att jag tagit dubbel dos och får göra så upp till tre gånger per dag om jag behöver för att kunna jobba igen(förhoppningsvis i nästa vecka) i väntan på röntgen. Nu känner jag iaf att smärtstillande verkar men än är det en bit kvar till fit for job =) Hoppas bara remissen inte tar allt för lång tid...

Nu ska jag försöka vila lite när smärtan äntligen avtagit något =)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela