mythoughtsinlife

Tisdagsmorgon...

Publicerad 2010-11-09 10:18:05 i everyday

Godmorgon =)

Intagit frukost precis i form av rostade mackor med ost och hemmagjord marmelad på, mums!

Ska bara passa på att säga TACK till Therese för att du åkte och hämtade min post och kom hit med, puss påre!

Hade fått fotona som togs på dagis på min lilla älskling! Så kul första dagisfotograferingen =)

Nu ska jag tända en brasa, är blott 14 grader i huset :S brrr!

Sen ska det stickas på det nya projektet =D

*****

Regnet öser ner och vinden viner i de snart nakna hösttrötta grenarna
Marken är täckt av färgglada löv som virvlar runt varandra

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela