mythoughtsinlife

Strålande sol...

Publicerad 2010-11-16 11:23:15 i everyday

Underbart ju, solen skiner även om det är lite kyligt i luften.

Therese kom frbi på en fika vid 10, mycket trevligt! Kaffekoppen i högsta hugg i soffan och en massa tjejsnack, hinns ju inte med så ofta som man skulle vilja =(
När hon skulle dra vidare till jobbet gick jag med ut och hämtade en sak i bilen sen stod vi och pratade en stund även där =) Så härligt med frisk luft och SOL!!! Då blir man genast lite piggare =D

Efter det har jag fixat med Edvins dagisfoto, krånglar ju alltid så man måste ringa men de gick bra. Har även tagit reda på hur jag ska göra för att få nytt körkort utan villkor(eftersom jag opererade ögonen för några år sen).

Så nu kanske jag har tid att äta lite frukost =P
Innan Therese kom plockade jag undan lite i köket så då hanns de ju inte med...

Conny var här imorse 06:45 och hämtade Edvin och körde honom till dagis! =)
Då fick jag reda på att Edvin kommer hem tidigare idag =D Me like! För farmor och Christopher ska hämta honom så han slipper vara där så länge idag =) Tror han kommer vid 14-15 nån gång.

Nu: FRUKOST!

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-16 11:54:56

Tänk va kul om vi bodde nära varann och kunde spontanfika.. Från att bo ihop till att bo ca 30 mil från varann.. Du kunde ju välja att flytta åt samma håll som mig och inte åt det andra;) puss

Postat av: Thomas

Publicerad 2010-11-16 12:12:26

Tycker hon flyttade åt helt rätt håll ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela