mythoughtsinlife

Soffsittandes...

Publicerad 2010-11-12 13:12:19 i everyday

Hej på er!

Nu befinner jag mig åter i soffan, sittandes dock =D Mycket trevligt!
Gjorde vissa framsteg igår faktiskt, som hållt i sig även idag, men jag vet att det kan komma bakslag så jag vågar inte hoppas allt för mycket. Men är superglad att det går framåt =)

Tror att det går lite bättre för jag har kommit på när och hur jag ska ta medicinen, som läkaren sa så tar det ett tag att 'lära' sig.
Så dessa nya små framsteg innebär kort och gott att jag kan stå upp och gå runt lite i hela 5 minuter innan det gör så ont att jag måste lägga mig ner, låter löjligt säkert men bara igår på dagen så handlade det om 20 sekunder typ. Så jag är väldigt nöjd.
Och sist men inte minst kan jag, ursäkta infon, gå på toa utan att det gör ont i benet/ryggen.

Nu ska jag hitta på nåt roligt som man kan göra sittandes i soffan så hörs vi sen!

Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela