mythoughtsinlife

Satans rygg...

Publicerad 2010-11-04 21:01:16 i everyday

Kom till jobbet kl 8.30 idag(började 9) efter att ha jagat Alvedon på diverse butiker som numera skall tillhandahålla dessa preparat... Hade skitont i ryggen igår, hjälpte inte särskillt mkt med de tabletter jag 'brukar' ta när de inte går utan... Och imorse var som sagt Alvedonen slut, och utan dem hjälper inte dom andra, är ju kombinationen som gör susen *suck*

Nåja tillslut fick jag mina Alvedon och hann dessutom i tid till jobbet. Jippi tänkte jag nu slipper jag snart min extremt onda rygg, kan jobba och allt är som vanligt (att jag har lagom ont men inget som jag inte fixar...)
Men fy ända in i *piip* så fel man kunde ha =(

En och en halv timme efter att jag tagit medicinen kunde jag fortfarande inte gå ordentligt och smärtan hade väl gått ner ett steg, nästan...
Så jag insåg att detta går inte, på chefens inrådan och förslag begav jag mig således en trappa upp till Sjukgymnasten för att be på mina bara knän (bildligt talat) om hjälp med min rygg. Kan bara säga att denna kvinna som utan att tveka tog emot mig, undersökte och trixade och konstaterade vad som förmodligen är fel på mig, är helt underbar! =)
Hon tog min smärta och mina problem på största allvar och ansåg det vara akut att reda ut det hela TACK!

Domen är en rejält utåkbuktande disk i ländryggen, förhoppningsvis inget bråck i dagsläget, men dock tror 'hon' att den buktar ut även i sidled... :S
Jag har mkt märkliga reflexer och känselbortfall i benen och fötterna samt en herrejösses smärta som inte ger sig, snart dags att göra nåt åt det tror jag... =( Väntar tills imorgon får vi se hur de känns...håll tummarna!

Nu ska jag kolla på Vem vet mest?

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela