mythoughtsinlife

Sängbygge...

Publicerad 2010-11-18 21:44:22 i everyday

Nu har Nina och Morgan fått sin nya säng och den är ihopmonterad och klar =)
Dessvärre så kom barnen i säng nyss...gissa om dom va trötta...
Fördelen är att Edvin förhoppningsvis sover som en liten gris även imorgon bitti =P så mamma får sova.

Jag börjar känna mig sjuk, är förkyld och har dessutom fått ont i ryggen igen, nu blir det totalvila imorgon, svårt att låta bli allt när man kännar att man klarar lite men vill såå mycke.

Känns som att den här dagen haft minst 4 timmar mer än normalt, jag är helt slut. Snorar och kliar i halsen, tycker lite synd om mig själv nu faktiskt, eftersom ryggen blivit bättre kan jag ju inte behöva bli sjuk igen =(

GODNATT nu sover jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela