mythoughtsinlife

Måndagsmys...

Publicerad 2010-11-01 18:18:36 i everyday

Idag hämtade jag Edvin strax innan 15, sen åkte vi hem och svidade om. Han har fått ett fleecefodrat regnställ som vi invigde idag =)

Han skulle bestämt cykla talade han om för mamma när vi åkte och att vi skulle till 'Toja' sötnöt! =)

Vi hann cykla en liten stund bara...



sen stöp han på näsan och sa bestämt mitt i gråten...

'Jag åka traktor!'

Så jag frågade om de va bättre att åka traktor och svaret blev såklart...



JA!

Så vi tog med Baltazar och gick en promenad, skönt!

Sen gungade Edvin och åkte rutchkana och busade en stund innan middan.

Thomas är som alltid en gång i veckan på Hockey ikväll och eftersom det var meningen att jag skulle jobba och Conny skulle ta Edvin så är Nina och Morgan hos sin farmor =)

Dom kommer hem lagom till JohnBlund brukar dyka upp =) Och dom är efterlängtade här kan jag lova.

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela