mythoughtsinlife

Konstigt de blev...

Publicerad 2010-11-17 18:01:30 i everyday

Har sovit ganska(läs JÄTTE) dåligt inatt så Edvin och jag kom inte ur sängen förens klockan 06:30 ca och Conny skulle hämta honom 06:45... Men det gick bra.

Så sitter vi i hallen och klär på oss medans vi väntar, jag hör en bil på uppfarten så jag låser upp dörren och efter en liten stund...?!...kommer Thomas, Nina och Morgan in genom dörren... 'Här har vi två sjuka barn' säger Thomas och jag måste ju hålla med om att dom såg ju inte helt krya ut, iaf inte Nina...
Nåja Edvin har ju inte varit i kontakt med dom ännu och inte jag heller så han fick åka till dagis med Conny iaf.

Men vad tusan va de som hände nu??!! Jag skulle ju vara hemma och ta de lugnt, vila ryggen och njuta av lugnet innan helgen...Blev inget med det kan man säga =( Men så är det att vara extra mamma på deltid och det var ju ändå trevligt med lite sällskap här hemma =D

Vi kröp ialla fall ner en stund igen och kollade på 'tv' på datorn och Nina och Morgan kollade på film i sitt rum, så det blev vila en dryg timme till, skönt!

Efter frukost åkte vi till Willys och handlade.

Sen efter lunch gjorde Thomas och barnen chokladbollar, jag kunde nästan hålla mig...



Var ju tvungen att 'hjälpa' barnen rulla ett par =P



Morgan tyckte också det var kul...



Särskillt när vi var klara och alla(verkligen alla...) fick slicka sina fingrar =D

Många goda blev det, här är några...



Nu har vi ätit middag, köttfärssås och spagetti, gott!

Jag längtar efter efterrätten nu! =P

Innan middan hade Edvin och jag en egen lekstund, så mysigt!
(saknar det lite, läs mycket, faktiskt)



Vi körde bilar till varandra, runt varandra och överallt =)
Sen radade Edvin upp alla bilar med släp =P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela