mythoughtsinlife

Hushållssyssla...

Publicerad 2010-11-12 21:38:33 i everyday

ÄNTLIGEN!

Idag har jag utfört den första hushållssysslan på en veckan (stackars Thomas).
Jag orkade med stark vilja plocka ur diskmaskinen och ställa in den lilla disk som stod på bänken =)

Jiihooo! 1-0 till mig

Känns helt underbart att det går framåt men vägen tillbaka till att orka stå 8 timmar om dagen är fortfarande ganska långt bort är jag rädd. Men jag vet åt vilket håll ljuset är =P

Ha ha vad dåligt poetiskt konstigt de blev, tur man kan skylla på pillren... Men vad f-n ska jag skylla på sen?! =D

Samma sak som alltid:
Föddes sån...

Nu får det vara slut på sarkasmerna och den dåliga humorn för ikväll. Thomas och jag har haft en supermysig kväll med filmen The other guys som vi var tvungna att pausa när det va ca 30 min kvar för Thomas höll på att somna. Vilket inte är så konstigt, han har ju trots allt jobbat två jobb den här veckan, eftersom han tagit hand om mig efter jobbet också... Tur det har varit barnfritt i veckan =(


Bjuder på en gammal goding...



Imorgon kommer Edvin och Conny förbi. Vi ska kolla på dagiskorten =)

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-13 05:32:49

Va skönt gumman att medicinen funkar och att du kan röra på dig igen, lite iaf.. Mysbild<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela