mythoughtsinlife

HS idag...

Publicerad 2010-11-06 19:37:19 i everyday

Klockan 12 ca körde vi först Edvin till Conny (TACK) och sen slängde vi av Nina och Morgan hos sin farmor och farfar(TACK)...
Sen körde vi mot Huddinge och akuten... Min rygg var sämre imorse och jag har bara sovit ca 3 timmar inatt, sen slutade smärtisarna att verka :S
Insåg därför att det finns inget annat alternativ än att åka in och få nåt starkare så jag kan slappna av, få sova och förhoppningsvis bli klokare på vad det är för fel.

Summan av dagens kardemumma är följande

Träffade mycket trevliga och duktiga sköterskor, som tog diverse prover och gav smärtis
En trevlig kunnig läkare som konstaterade att det kanske inte rör sig om ett diskbråck eller dylikt, utan att det kanske bara är ett ryggskott...
Så jag har fått en rejäl dos smärtis, muskelavslappnande och inflammationshämmande samt recept på nya smärtstillande som förhoppningsvis fungerar bättre än de andra.
Hade världens bästa Thomas vid min sida hela dagen, Tack älskling!
På vägen hem mådde jag jätte illa och det snurrade rejält så när vi svängde in hos Thomas föräldrar och skulle hämta N och M så kastade jag mig ur bilen och kräktes på vägen(grusväg som tur är)...
Nu har vi ätit och sitter i soffan och tar det piano...
Jag är helt slut och ska nog sova en liten stund...
Edvin och Conny hade åkt ut till Veddö så jag behöver inte oroa mig för honom, hade inte kännts bra att ta hand om honom när jag är hög på morfin...

Puss och kram alla!

****

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-07 00:00:59

Stackars!! Hoppas det "bara" är ryggskott.. Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela