mythoughtsinlife

He´s back...

Publicerad 2010-11-15 20:31:13 i everyday

Min lilla älskling kom hem vid 17:30 ca, tack för skjutsen Conny =D

Så vi har busat massor, lagat mat, Edvin hjälpte till genom att äta okokta makaroner vid spisen =P

Han åt ordentligt, precis som en liten 'minikarl' så efter de var det dags att bada... Inte Edvins favorit direkt men han gick upp frivilligt när jag sa att vi skulle tvätta dom nya lastbilarna (badleksaksbilar) en cementbil, en brandbil och en sopbil. När vi kom upp insåg han dock att han också skulle badas, men de va ganska ok när jag sa att han måste hjälpa mamma att tvätta bilarna så dom blir rena och fina =)

Helt appropå ingenting så ställde han sig upp och sa 'böja böja' så jag frågade om han va bajsnödig 'nej' blev svaret så jag frågade om han va kissnödig och åter blev svaret 'nej'
Paniken spred sig i hans uttryck och jag kämpade med att få fram vad han ville, tillslut kände jag att det var dags att byta taktik så jag sa 'du får kissa i badet'
Tyckte att det var okej eftersom han vägrar kissa eller bajsa någon annanstans än i blöjan.
Och efter lång övertalan om att det är okej och att man får göra de så kissade han i badet, stod upp och tittade förvånat ner på kisset =)
Mamma och Thomas jublade 'Duktig kille, stor kille, bravo bravo!'

Nu kanske han kommit en liten bit till, vem vet. Är så frustrerande med tanke på att han sa till redan i sommras när han behövde kissa.

Nåja nu sover han iaf, trött som en liten gris va han =)

Jag ska kolla tv nu och kanske mysa lite =P


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela