mythoughtsinlife

Frisyr...

Publicerad 2010-11-14 21:01:03 i everyday

Äntligen försöker jag mig på lite frisyrer =P
Förut var håret alltid för kort men nu är det ta mej tusan för långt :S Har växt som ogräs under sommaren, men vissa tycker det är najs!

Imorgon kommer den lille älsklingen hem =D
Lösningen som vi kommit fram till med tanke på att jag inte bör köra bil, ganska påverkad av medicinen osv, är att Conny och Thomas delar på det, underbara män!
Nina och Morgan kommer inte förrän på onsdag efter dagis så det blir mamma-son-mys måndag o tisdag efter dagis =)

Nu ska jag byta profilbilder lite överallt så ni får se den s k frisyren som jag faktiskt är riktigt nöjd med, men döm mig inte för hårt, tänk på att jag är nybörjare =P

Och nu börjar kvällens Beck!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela