mythoughtsinlife

Fnoskiga foton...

Publicerad 2010-11-13 18:26:47 i everyday

Idag har jag påbörjat en överraskning till Thomas =D Han är lite nyfiken, hi hi! Blir kanonbra tror jag!

Min lilla goskille var förbi förut, och Conny och jag har kollat bilderna från dagis, dom är totalt svindyra! Vi kommer göra en budget variant, ekonomiska ligan! =)

Efter en kopp kaffe med herrskapet fortsatte dom sin färd.

Thomas och jag åkte till Apoteket och hämtade ut mer medicin till lilla mig, Thomas kallar mig numera för Halta-Lotta  =)
Sen åkte vi vidare till lägenheten och hämtade min post. Har fått min remiss till röntgen men det är ca 2 veckor bort, förhoppningsvis blir det lite jobb innan dess... Men men vi får se.

Öppnade posten, lite räkningar som behövde skrivas in, lika bra att göra det på en gång.

Nu kollar vi resten av filmen från igår =P

***

Kommentarer

Postat av: theres

Publicerad 2010-11-13 18:41:24

De va snabbt! jag fick vänta 1 månad på tid å ytterligare 1månad till tiden!

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-13 18:52:32

Lika bra att ta en budget variant.. Det blir ändå massa kort liggandes sen.. Puss på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela