mythoughtsinlife

Ensam i soffan...

Publicerad 2010-11-16 20:35:00 i everyday

Edvin och jag har busat, ätit middag och tvättat sen han kom hem =)

Hans mycket snälla farmor och hennes sambo hämtade honom på dagis som sagt och Edvin hade blivit så glad när han fick syn på 'famor' på sitt dagis =D Sötunge!

Sen fick jag en liten trevlig pratstund med dom också, har inte setts på evigheter känns det som så de var kul!

Jaha, nudå?! Edvin sover så fint där uppe och Thomas är på hockey(hoppas AIK vinner så han kommer hem med ett leende) och Nina och Morgan kommer inte förrän imorgon så jag sitter ensam i soffan...i och för sig så har jag tänt en mysig värmande brasa i kaminen...



Har ju ingen värme på än, men det här är ju tusen gånger hemtrevligare =D

När vi gjorde välling sa jag till Edvin att vi skulle läsa 'Bilar' boken, han älskar ju bilar och filmen Cars =) sen när vi kommer upp så hittar jag inte boken, så jag försöker få Edvin att välja en annan...
Tillslut fick han välja mellan två och då tog han Djungelboken med Mowgli och Baloo och jag kan lova att halvljuset gick igång efter ett tag, sen släckte vi och han somnade.
Allt letande, vällingdrickande och läsningen inräknad så tog det ca 30 min att natta ikväll, underbart!

Nu ska jag fortsätta kolla på Äntligen Hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela