mythoughtsinlife

En tur...

Publicerad 2010-11-07 16:13:40 i everyday

Tog en tur till Haninge centrum idag, var ju tvungen att hämta ut medicin, har precis tagit dom nya smärtisarna =) Ska bli kul att se hur väl dom funkar... :S
Lite läskigt med tanke på hur illamående jag blev igår (även om de va starkare) för jag är ganska känslig... Inte minst i magen :S

Hatar att inte kunna sitta, bara stå eller ligga och vila som gäller, pain in the ass, i dubbelbemärkelse =P

Men det går ju åt rätt håll tror jag iaf... *suck*


När vi svängde in på Thomas väg så möttes vi av denna syn...



En lite vilsen älgkalv =) Så fin!

Mycke älgar som korsar mina vägar nu förtiden =D



Nu börjar medicinen gå ut i kroppen så jag ska kolla runt lite på FB och sen stänga av datorn, tror det är bäst så...

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela