mythoughtsinlife

Att vända kappan...

Publicerad 2010-11-15 10:18:03 i everyday

Har du precis som jag tröttnat på människor som manipulerar, ljuger och bara tänker på sig själva?!
Som gör allt för dem som är populärast just nu, som man ska vara vän med eller håla sig på god fot med just nu! JUST IDAG! JUST FÖR SEKUNDEN!

För att ett par minuter senare eller en dag eller två göra precis tvärtom!

'ATT VÄNDA KAPPAN EFTER VINDEN'

Är ett jävligt bra uttryck, som jag tyvärr använder oftare än jag skulle vilja om människor omkring mig, nära eler lite längre ifrån.

Men en sak är säker:

JAG FULLKOMLIGT HATAR DETTA BETEENDE HOS EN MÄNNISKA!!!



Nu ska jag göra frukost och kolla på Ensam mamma söker och förhoppningsvis arbeta bort lite aggretion, kaffe är nog bra också.

Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-15 10:41:05

Ja tänk att det finns sånna människor..



Tittar du inte på våra bästa år???



Puss

Postat av: Jella

Publicerad 2010-11-15 13:14:25

Ja shit va dum jag är!! Såg ju att du skrivit det till mamma och därav anledningen till att du tittar på ensam mamma söker på play.. Tänkte inte längre än va näsan räcker.. Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela