mythoughtsinlife

Min blogg

Publicerad 2010-05-21 10:40:09 i everyday

Har blivit medveten om att Edvin en dag antagligen kommer läsa det jag skriver här... *tankeställare*
Vilket gör att jag från o med nu inte kommer skriva ner de negativa tankarna som rör sig i mitt huvud ibland. Och för er som inte känner mig eller bara inte har så nära kontakt just nu så vill jag klargöra att jag inte är så deprimerad som det kan låta här.
Precis som bloggen heter så är det mina tankar som ofta kommer på print här, känns skönt att skriva av sig liksom, dessvärre är det ju så att det är de negativa känslorna som behöver komma ut. Men nu är det alltså slut med det, här iaf. De kommer skrivas ner på ett annat ställe i säkert förvar.
***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela