mythoughtsinlife

Maj maj måne jag kan lura mig själv....

Publicerad 2010-05-01 09:44:30 i everyday

Kommer in på jobbet kl 08:40 i tron att jag börjar kl 09:00 och tänker "Skönt att vara i tid, hinna ta en kopp kaffe" Ingen här ingen där, ingen någonstans... Ringer ett samtal och får höra "De e ju som söndag idag, vi börjar 11" Jag utbrister "Nä säg att du skojar!?" Personen i andra änden skrattar :D
Okej tänker jag, iväg till Donken för att köpa frukost, mums!
Nu hör de ju till saken att jag va ute på krogen igår (och idag :P) och gick och la mig vid 05:30 imorse och inte var jag trött då inte... Så jag somnade så jag hann sova ca 30 min... Inte lätt att ta sig ur sängen...
Så nu med facit i hand så känns de lite sådär lagom spännande att jag hade kunnat sova 2 timmar till...

(skrattpaus)

Jag hade riktigt kul igår, träffade massa nya människor och hade de väldigt mysigt!
Så fast kroppen värker och ögonlocken väger bly så är jag vid gott mod :D

Man lever ju trots allt bara en gång.

Eller?!

=)

Kommentarer

Postat av: jella

Publicerad 2010-05-01 10:05:45

Hahahaha jag måste få skratta ;) det var klantigt stumpan!!

Postat av: Eva

Publicerad 2010-05-01 10:12:24

Första gången i världshistorien som jag glömmer vilken tid jag börjar =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela