mythoughtsinlife

Hmm... Semester...

Publicerad 2010-05-22 11:07:09 i everyday

Sitter och försöker pussla ihop mitt, Edvins och Connys semesterschema, går sådär eftersom varken jag eller Conny har skrivit upp vilka veckor vi har sagt till dagis att Edvin ska ha semester... Ooops =(
Får helt enkelt kolla de på måndag och lämna in schemat på tisdag istället.

Vilka underbara dagar vi har haft, strålande sol och varmt så in i bomben =) synd bara att Edvin varit dålig, men han mår mycket bättre så imorgon blir det en tur till Berga Dagarna. Titta på kossor, grisar, traktorer mm. Kommer bilder imorgon om de blir av =)

Lite städning, en tur till lekparken och pyssla lite tror jag =)

Vaknade med ett leende imorse, Edvin satt och tittade på mig och sa "Mamma!" och när jag tittade upp så log han, sen myste vi lite innan vi gick upp och åt frukost.

Ha en underbar dag, kramen! ***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela