mythoughtsinlife

Söndagsrygg...

Publicerad 2010-03-28 11:32:10 i everyday

De senaste två veckorna har min rygg bråkat mer o mer *suck* tills den igår strejkade vad jag än gjorde... En muskelinflamation skulle jag gissa på, har haft de en gång förut och de känns likadant nu. Va dock på Plantagen igår och hittade en fin blomma till mitt vardagsrumsfönster som efter blommord har stått tomt en vecka ;)

Edvin och jag va ute i en ny lekpark igår och tog en massa mysiga bilder, ska lägga upp några sen, lovar...  hi hi

Edvin och Conny ska till Melle på 2års kalas om några timmar så jag ska slänga skitungen i duschen och göra honom kalasfin =)

Har valt att hålla mig hemma pga ryggen =(

Dagens första kaffekopp är intagen =)


***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela