mythoughtsinlife

Solsken...

Publicerad 2010-03-09 16:12:50 i everyday

Edvin och jag har varit ute, nästan två timmar =) Så härligt!

Vi gick först till posten o hämtade ett brev, sen somnade Edvin i vagnen och sov 45 min, välbehövligt... Gick en promenad i solskenet, underbart!!

Sen gick vi till den insnöade lekparken... Ingen gångväg skottad ens, varken till klätterställningen el gungorna *suck*

Men bra mamma, på gott humör, som man är så tog jag Edvin på armen och vagnen på "släptåg" och traskade över 40cm djup snö i lågskor... Edvin tyckte dock att de va hysteriskt kul när mamma sjönk ner till knäna varannat steg, men vad gör man inte. Helt klart värt en massa snö innanför skorna när man ser världens lyckligaste lilla kille åka rutchkana och gå omkring i klätterställningen för första gången på över en månad(Nedrans snö =( ), sen gungade han en stund också, fnittrade hela tiden, så söt =)



Så härligt lycklig av att vara ute i solskenet *känns bra i mammahjärtat*



Supermysigt ute idag!

Kommentarer

Postat av: Dani

Publicerad 2010-03-09 16:34:31

Vi jobbade ihop litegrann på BL juh! Fast jag hoppade bara in ibland, jobbade mest i Södertälje. Slutade för ca 1,5 år sen. Tror du var gravid då? :)

Postat av: Dani

Publicerad 2010-03-09 16:43:35

Japp, thats me! :) Nu jobbar jag med sökmotoroptimering och e-handelssupport på e-butik.se. Riktigt datornördigt jobb som är superkul! Trivs tokbra. Jajjemen, singel sen i somras, med tre barn som du säkert vet. Känns som sagt oftast bra men klart det är lite tufft ibland.

Postat av: P

Publicerad 2010-03-09 17:13:33

Bra att mamma är på bra humör =) Tjejen som är så mycket bättre än vad hon själv vet.

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-09 20:49:23

Ni är väl för fina <3 Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela