mythoughtsinlife

Fredagsmys...

Publicerad 2010-06-18 14:11:03 i everyday

Så då har man varit i Handen en sväng, stor idé, nja not kanske lite iaf =P Blir nog bra tillslut. Tack T som tog Edvin en stund =)

Ikväll ska de grillas, längtar, ska bli så gott!! Hoppas de e uppehåll bara, kanske lite varmare också, vore ju inte helt fel =)

Naglarna är klara, jag e supernöjd, så somriga och fina *skrytmaja* hi hi...

Här är resultatet...








Sen måste jag bara skryta lite till =P



Här ligger Edvin på mammas kudde under mammas täcke kl 05:58 imorse. Han har sin säng i sitt rum nu och igår va första natten som han sov där, förutom en natt för 6 mån sen, och han SOV HELA natten. Inget skrik, inget tappa nappen, inget annat än en sovande Edvin, från kl 20 igår till kl 06 imorse då han vaknade och la sig hos mamma. Jag e så stolt, glad och nöjd =D
Vaknade dock flera gånger inatt av att han inte skrek :o man e bra lustig som mamma alltså :P

Duktig Edvin, mammas stora kille!

*****

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2010-06-21 18:40:39

Du är inte liten nog att få plats i handen heller... Gud så dumt...

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-21 20:44:53

Alltid lika söt P <3

Postat av: P

Publicerad 2010-06-22 14:42:49

Hade du varit liten nog hade jag tagit dig i min hand och klättrat upp på Empire State Building. Eller det förstås, så långt till NY, så det får bli skatteskrapan istället

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela