mythoughtsinlife

Trädansare...

Publicerad 2010-06-15 18:49:12 i everyday

Idag sov Edvin och jag länge, sen busade vi med bilar i sängen och därmed åt vi inte frukost förens 9 ca(eller snarare 9:30 =P). Tog en kaffe på balkongen, de e så mysigt därute nu =)

Sen drog vi iväg till T och barnen. Alla barn va ute och cyklade när vi kom, men vart va mamman o pappan? Pappan satt på trappen, men mamman syntes inte till någonstans... Men sen hörde jag henne, vart är hon?? Hon sitter ju där, sa pappan med ett leende. Och där tittade mamman fram, med ett leende från under trappen =D
Dom var båda i full gång o grävde, husägare har de jobbigt...

En latte och lite lunch satt fint =)

Jag och T fick för oss att vi skulle beskära äppelträdet på baksidan. Fram med stora "grensaxen" och den lilla sekatören! Här ska ansas!
När J kom ut undrade han vad vi gjort med trädet?! De va inte så mycket träd kvar tyckte han =P Nog för att man inte såg gräsmattan under trädet längre, den va täckt av grenar, men men...
Men jag och T funderar på en karriär inom trädansning :S Ha Ha!!!

Sen cyklades det för fulla muggar på framsidan, Edvin vägrade sova middag idag... *frustrerad mamma, trött o grinig son*

På vägen hem insåg jag att de e nog smart att åka en sväng så E får sova lite... Så vi styrde mot Th och barnen, dock sov han bara ca 30 min i bilen. Men de e ju bättre än inget...

Här har det gungats och åkts kana för fulla muggar =D

Middagspaus, potatisbullar och bacon, mums! Jag tyckte de va riktigt gott fast jag trodde mig veta att jag inte gillar de alls... *oops* Edvin slukade potatisbullarna som en "normal" unge stoppar i sig godis =P

Nu e alla barn trötta så förhoppningsvis blir de en lugn natt för samtliga.

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela