mythoughtsinlife

Sovmorgon...

Publicerad 2010-06-23 12:17:12 i everyday

Godmorgon alla!

Vaknade vid 04:50 för min stackars älskling skulle upp då för att gå till jobbet... Men för första gången kunde jag inte somna om =( Det är ju så ljust och fint ute, solen sken ju redan då. Men efter en stund vid datorn så kom John Blund och tog mig igen...
Vilket gjorde att jag inte vaknade förens för ca 40 min sen och nu ska pallra mig ner och äta frukost och sen ut och njuta i solen =)

Hoppas energin återvänder till mig under dagen, ska ta en promenad ner till havet(jogga lite om jag orkar :P)

Insåg igår hur lyckligt lottad man faktiskt är om man har sitt fasta jobb, vilket innebär mat på bordet och tak över huvudet varje dag utan större problem, en frisk underbar liten son, som bara växer och växer och förgyller mitt liv. Och att man bor där man gör, ett stenkast från havet, på landet men ändå nära till allt(enligt mig)...

Till er som tänker "Kom hon på de nu?!" Nej, självklart inte men jag fick en lite uppenbarelse igår när jag satt i bilen.

Nä frukost innan min mage gallskriker och sen ut i SOLEN!!!!

***

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-06-23 13:01:20

Skönt o höra att du är så lycklig gumman!

Det är du minsann värd :)

Kramar <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela