mythoughtsinlife

Sova sova...

Publicerad 2010-06-14 20:09:48 i everyday

Min lilla prins somnade strax före 20, helt klart godkännt tycker jag =) Eftersom jag fick diska ifred också innan han åkte i badet och blev ren och fin. Nu sover han sött i en renbäddad säng, finns det nåt skönare?! Doften av ren tvätt, nyduschad och mätt =D

Nu ska mamma pyssla lite, sen sova i tid, bara för att man har semester så betyder ju inte de att man får sova hur länge man vill, inte den här veckan ialla fall :P

Någon som vet var man kan köpa ett billigt hyfsat fint balkongbord?? *tipsa* Nytt el beg spelar ingen roll!

Sov gott sen, kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela